Zmora Facebook Fanpage

4 kwietnia 2012

Nowa sztuczka.

Fafel w kulce(czyli Fafkulce) nauczył się nowej sztuczki: 
Puszcza bąbelki nosem! :D Do ponownego podejścia do tej sztuczki przekonała mnie swoim postem i filmikiem Natalia z westikowy.blogspot.com
Kiedyś już próbowałyśmy, ale przestałyśmy, bo.. cośtam. Nawet nie wiem co.
Teraz wzięłam się za to ponownie i ten filmik jest z drugiej sesji klikerowej. Podeszłam do tego jak do przypomnienia, a nie robienia od nowa i może dlatego poszło nam tak szybko. Jeszcze całość do dopracowania, ale podstawy mamy.
Po takich 'bąbelkach' mam całą podłogę zalaną i mopa w pogotowiu - co widać na filmiku.
I miskę za małą mamy, trzeba chyba w wiadro zainwestować.. :D

Poniżej pozujący pseudolab, czyli przygotowania do spotkania forumowego dzieją się. :D
O ile Zmora nie uwidzi sobie cieczki.. :/ Trzymajcie kciuki, żeby dostała ją po 10 maja!

Przypominam równocześnie o kończącym się 8 kwietnia bazarku dla Tytusa, na którym oferowane są sesje zdjęciowe w różnych miejscach Polski tj. Poznaniu, Warszawie, Radomiu, Czarnkowie, Częstochowie i Łodzi.
Tutaj zdjęcie Kai, która oferuje sesje w Częstochowie.
Miesięczne utrzymanie Tytusa to 400zł.. Chłopak jest na minusie 1280zł!

Zdjęcie Ani, która pstryka w Radomiu.

Pauli, która pstryka w Poznaniu i przy okazji zawodów agility czy frisbee. 

Moje, które robię w Poznaniu albo Czarnkowie.

Zuzy z Warszawy.

I kolejnej Ani, ale tym razem z Łodzi.

Bazarek dla Tytusa można znaleźć tutaj: 

Bardzo was proszę o pomoc - taka sesja to fajny prezent dla was, możliwość wzbogacenia się o na prawdę ładne zdjęcia za bardzo niską cenę!

12 komentarzy:

  1. Pracuje jak na labradora przystało - kombinuje jak zarobić żeby się nie narobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Haha, widać, że podłoga zalana. Kałuża niezła. Świetny pomysł z takim bazarkiem. Szkoda, że aktualnie zbieram na klatkę...Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stety nie mam zbyt blisko do żadnego z tych miejsc:CC.
    A dla jednego zdjęcia nikt mnie nie zawiezie.
    Świetna sztuczka! Muszę Gabi też nauczyć.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś powiedzieć mi od czego zaczęłaś ucząc Zmorę puszczania bąbelków ? :)
    Sztuczka super opanowana.
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałagan warty zachodu, efekt niesamowity :)
    Masz bardzo przyjemny głos (;
    Dodaję sobie do obserwowanych, będę wpadała :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia, Gogo i Toto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super bloga!
    Sztuczka super!
    Pozdrawiam z całą rodzinką ;)

    ps.: oczywiście dodaję do obserwatorów i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sztuczka super! Blog... też :D
    A zdjęcia wspaniałe - naj to z Poznania, w którym sama mieszkam ;) To z labkiem i spanielem.
    Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt i zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat zrobione przeze mnie. :D Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  8. O żesz, ale ekstra ten trick się prezentuje!

    PS. Dodałam Was do odnośników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog ! Sztuczka też super ! Dodaję się do obserwatorów i licze na to samo :

    http://jamnik-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń