Zmora Facebook Fanpage

10 sierpnia 2012

KWPR Legnickie Pola i spacer z Asterixem

Gorąca wystawa. ;)

Fenix na wystawie miał swoje humorki. Przed oceną 'osobistą' ustawił sie w ringu bardzo ładnie a przy sędzim - nie. Postawiłam wtedy na free stack w wersji niedopracowanej, ale stał całkiem całkiem z tego co widzę po zdjęciach. 
Startował w klasie otwartej z dorosłymi samcami. On ma jeszcze czas na rośnięcie.. ;)
Ocena bdb, lok 3.

Na wystawie poznałam też Martę, właścicielkę jednego z 20 w Polsce bracco italiano. Okazało się, że mieszkają całkiem niedaleko mnie więc umówiłyśmy się na spacer, a tam..

ASTERIX z Polany Kłapouchego
  poćwiczyłam sobie z Asterem ciut
Pies bardzo fajny, śmieszny i faflasty. Duże ciele, ale bardzo przyjemne :)







Zmora po moim trenowaniu z Asterixem w całej swojej irytacji pogoniła go, ale jemu w to graj! Dostał głupawki, po moich zachętach Zmora wkręciłą sie w burcząco-goniąco-wpadającą na siebie zabawę. Aż do niej niepodobne :) Zmienia mi się sucz, zmienia!
Spacer zaliczam do udanych a Asterixa do jednego z kilku psów proZmorowych, z którymi bezproblemowo się dogaduje i z którymi się rozumieją. :)

4 komentarze:

  1. Fantastyczne psiaki - zazdroszczę możliwości występowania na ringu marzę o tym od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie radziłaś na ringu :) Gdy zawodzi plan A, plan B pomoże :D
    Jeju Jeju urocze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy plan A nie wypali, to wypali plan B ;)
    Dobrze poradziłaś sobie na wystawie :D
    Uwielbiam te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  4. bracco jest świetny < 3
    już na fbl go chwaliłam, ale w statyce... normalnie orzeszek <3
    zmora na sianie awwr *_*

    OdpowiedzUsuń