Zmora Facebook Fanpage

24 sierpnia 2012

KWPR Toruń

I znów mega, mega gorąco.
Przyjechaliśmy bardzo wcześnie i ciut trzeba było poczekać. Ciut czyli chyba jakieś 3h, ale dzięki temu mieliśmy miejsce na namiot - coś za coś. ;)
Rubi w klasie pośredniej z bardzo silną konkurencją. 

Czekamy na naszą kolej

Przed oceną sędziowską

Ocena sędziowska
Generalnie mamy ocenę doskonałą, lokatę drugą. Można się było tego spodziewać patrząc na naszą konkurentkę. :D
Po wystawie mieliśmy jechać na podobno najlepsze w Polsce lody, ale ze względu na temperaturę podjechaliśmy tylko do McDrive w Inowrocławiu. Ja i tak raczej nie jem jak podróżuję, bo kończy się to często nieciekawie, ale pozwoliłam sobie na loda.. i dotrwałam spokojnie do końca podróży. Przez następne dwa dni chodziłam jak ścięta, bo spałam półtorej godziny i potem podsypiałam w samochodzie (ale nie mogłam zasnąć). :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz