Zmora Facebook Fanpage

12 lutego 2012

Drugie spotkanie z Luną.


Dzisiejsze zdjęcia będą z drugiego spotkania zdjęciowego z Luną i Weroniką, najpierw jednak krótkie info..
Sprawa charcia zaczyna się ruszać, bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że wszystko się uda. Byłoby super. Trzymać kciuki.

Z powodu śniegu treningi w Artefakcie zawieszone do odwołania.

Ale, do rzeczy..
Po raz drugi spotkałyśmy się z Weroniką na zdjęcia dzisiaj, czy raczej wczoraj 11 lutego. Strasznie się cieszę, że był śnieg, słońce i ciepło, bo i spacerować było przyjemnie i palce przy aparacie nie odmarzały.

Zmora nakręcała się przez Lunę i najpierw biegała za nią, ale szybko sobie odpuściła.. Przecież to już taka DOROSŁA suka.. ;) 


Dziewczynki biegały więc każda sobie, nie wchodząc sobie w drogę, a jeśli nawet im się zdarzyło to nie było z tego żadnych problemów. Zmora nie wydaje się postrzegać Luny jako jakiegokolwiek zagrożenia czy obiektu do gnojenia, z czego się cieszę. 
Każda zajmowała się swoim kijkiem i synchronicznie się nimi wymieniały.
Było i pozowanie, na które ostatnio znalazłam sposób.. Sucz nie chciała ładnie stawiać uszu więc.. rzucam smaczkami xD

 Na koniec Zmora czegoś szukająca..

 .. Zmora z klatą jak amstaff..

..oraz zadowolona Zmora hopsająca.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne fotki baraszkujących dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia, oraz oczywiście Zmora ;D dodałam twojego bloga do obserwowanych, mogłabyś obserwować mojego bloga ?
    http://my-dog-spajki.blogspot.com/
    miło będzie gdy zostawisz komentarz.
    z góry dziękuję i przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy.
    PS. Dopiero zaczynam ;p
    PS.2 mogłabyś informować mnie o NN ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej takich spacerów życzę :)

    OdpowiedzUsuń